tisdag

Ikväll är det intro i projektledningen jag ska läsa. Vet itne riktigt vad det innebär, trots att min bror och en kompis redan läst den här kursen... Hur som är det nog bra att ha i sitt cv tror jag! SIkta högt :)
På förmiddagen har jag hunnit med ett jobbrelaterat möte. Kan knappt fatta att jag i augusti har fått erbjudanden om jobb från tre ställen. Allt är tillfälligt, men garanterat roligt att få erbjudanden! Bra för självkänslan.
Sedan åkte jag och hämtade lite grejer hos pappa. Böcker och en klocka som jag ska få läna av mamma (kanske fotar den...).
Nu samlar jag energi för eftermiddagen/kvällen. Är ju hemma vid tio ungefär, fast jag har läst kvällskurs innan, det är bara att bestämma sig!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits