onsdag

image6038 









Nu är det onsdag. Hjälp, trodde faktiskt att det var torsdag så jag blev lite osäker
först när jag skrev onsdag... Känner mig lite bättre idag, men det går alldeles för långsamt! Idag har jag viktiga mail att skicka och saker att strukturera. Måste verkligen få till en plan så jag kommer ikapp det jag inte orkat under mina sjukdagar. Idag är det grått över Göteborg, lite duggregn ser jag nu också, trist men solen sken både måndag & tisdag så jag kan nog inte klaga. Drömmer mig bort till tunna sommarklänningar, öppna skor och varm vind i håret!











Kommentarer:
Postat av: Amanda

Enkel och söt klänning där! =)

Postat av: Emmaria

Visst var det, ljustgult är dessutom så fint på en sommarbrun kropp :)

2007-09-19 @ 13:48:35
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits