1h

The difference an hour can do!

Jag jobbar ju kvällstid minst två kvällar i veckan. Då slutar jag nio, är hemma kvart över och är fortfarande pigg. Nu går jag en kvällskurs som är slut nio, tar tåget hem 20:51 och är hemma vid tio. Den timman gör jättestor skillnad! När jag är hemma efter skolan är jag trött och helt slut, helt annat än efter jobbet med andra ord. Märkligt.
SItter i soffan, datorn i knät, SATC på tv:n och äter på en anton berg-marsipan-bit. Ska snart sova, men måste börja min storstädning. På torsdag ska min bror installera en trädlösrouter, äntligen, hos mig och då kommer världens stöaste lilla 1-åring med. Och låt mig säga såhär, min lägenhet är just nu inte lämplig att gå/krypa omkring i på Filips höjd. Förresten så har jag världens bästa bror. Sju års ålders-skillnad är alldeles perfekt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits