trick or treat

Idag firar svenska barn Halloween. Få mig inte att börja, jag är emot den här nypåfunna "helgen" i Sverige. Ska min barn växa upp med det här?! Nej, hoppas inte det.
Pappa var så kul, alla som ringt p åidag har han frågat om de inte ska klä ut sig. De stackars barnen blir alldeles förvirrade eftersom de är utklädda... Men de fick lite godis iallafall.
Min bror kom hit en sväng så jag, som egentligen inte alls orkar, har busat med Filip. Mysigt som alltid. Han var ganska trött, brorsonen alltså, men lika söt som vanligt.

Nu blir det snart sängdags. Godnatt!

Kommentarer:
Postat av: rebecka

Tänkte fråga dig och alla andra här om en sak. Har köpt en sadelväska på secondhand. Den är i svart skinn med brunt lock i mocka och även undersidan är i mocka. Det ser ut att vara en mulberry då den har det klassiska mulberry trädet på framsidan. Det står ett M och ett B på vardera sida och sedan 1973 under. Någon annan antydan till att det skulle vara en mulberry finns inte. Vad tror du/ni?? är det en mulberry jag hittat eller bara en snygg väska =)???

tacksam för hjälp!

2007-10-31 @ 23:24:11
Postat av: Emmaria

Tyvärr är jag helt fel person att fråga, har ingen koll alls på sådant. Hoppas du får hjälp med din fråga!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits