slut som artist

..är egentligen bland det töntigaste uttryck jag vet, men just nu stämmer det faktiskt. Efter att ha somnat alldeles för sent, hatar att vara trött men inte kunna sova, blev förmiddagen ganska seg. Sedan hämtade mamma upp mgi och vi begav oss till Ullared. Vi stressade inte utan tog det i vår takt vilket var skönt. VI gick och gick och gick. Efter vi var klara där fick vi äta på BK och därefter bege oss norrut igen. Först blev det kö och sedan åkte vi inom landet.. Så jag landade inte hemma förrän för 40-50 minuter sedan.
Helt galet slut men väldigt nöjd! Förutom massa bra grejer som duschcreme, schampoo, ansiktscreme osv så har jag köpt ett bar boots (på Scorett Outlet) och en tröjklänning inne på själv GeKås.

Kommentarer:
Postat av: Sofia

brukar åka till ullared några gånger om året och jag älskar det. gillar heminredningsbiten där kan man verkligen fynda, speciellt gardiner och lampor


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits