punktat (-)

När jag kom hem kändes allt kasst, nu är det bättre även om sakerna inte försvunnit direkt...

  • hatar verkligen att vara fattig!
  • trött på människor som bara har me-me-me-me-ME som mantra. Tänk på andra ibland, fråga hur någon mår, vad den gjort, ska göra, tänker på, fråga vad som helst, men för guds skull fråga!!!
  • jobbiga griniga människor som bara ringer för att klaga.
  • kylan som tagit över stan. Ska det vara såhär till april så går jag i idé, på riktigt!!
  • människor som inte har någon förståelse för andras situationer.
  • att jag idag provat cirka 10 klänningar som alla sett värdelösa ut, häng ett fyrmanna-tält över mig så blir/känner jag mig inte särskilt fin.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits