punkta (+)

Eftersom jag dragit upp en massa negativt känns det som ett måste att ta upp det som är positivt också.

  • det är kul på jobbet! Vi sitter lite avskilt och kan snacka emellanåt, jobbar på och har radion i bakgrunden. Mycket nice.
  • jobb=pengar. Välbehövligt och självklart en bra morot.
  • mycket bus med brorsonen att vänta. Det gör mig alltid pigg och glad. Fast sen blir jag trött :)
  • solen har lyst och då är det lätt att le.
  • jag har inte stökat ner trots mycket stress, trötthet och dåligt fokus. Alltid trevligt att inte bo i ett stökigt kaos.

Okej, blev inte jättemycket men det finns ju bra saker också. Det svåra är ju bara att det är lättare att rabbla upp det negativa.


Kommentarer:
Postat av: rebecka

vad jobbar du som?? :)

Postat av: Emmaria

Jag jobbar på ett inkassoföretag och nu i en månad jobbar jag på ett callcenter kan man säga.

2007-10-25 @ 22:12:57
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits