ny vecka

Helgen är snart slut och imorgon är det måndag. En ny vecka framför sig. Jag hoppas min vecka blir bättre än den här senaste har varit. Imorgon ska jag på utbildning på jobbet och sedan ska jag på föreläsning. Jobbigt med föreläsning två kvällar i rad, men ibland är det bara att gilla läget. Måste ringa ett samtal imorgon som jag inte ser fram emot... Får hoppas det går som jag vill.
Nu ska jag sova! Tror nog det kan gå bra idag. Att träna visade sig nog vara det jag behövde. Får väl planera in det varannan dag. Nu är det skärpning på den fronten. Sovdags!

Kommentarer:
Postat av: Amanda

Ha en bra måndag! =)

Postat av: Emmaria

Tack detsamma! :)

2007-10-08 @ 12:42:31
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits