trötthet

Känns som att vintertröttheten slagit till på mig. Jag är trött, trött, trött.
Nåväl, idag är det fredag! Tjiho. Ska strax lämna hemmet för några ärenden. Sedan ska jag försöka plocka iordning lite här hemma och helst börja plugga. Ligger ju efter min plan så jag hoppas jag kan komma igång idag. Hela dagen imorgon kommer att gå bort pga bröllop, söndag lär jag väl vara seg igen. Nej, nu ska jag inte gå händelserna i förväg. SNart ska jag gå, tänkte göra ett par saker i mina kvarter innan jag åker till SU.

Kommentarer:
Postat av: Filippa

Hur får du din rubrik att spegla sig? Skitsnyggt, emn hur gör man?

Postat av: Emmaria

Vet tyvärr inte eftersom jag fick hjälp. Men eftersom det är en bild gjord som sedan länkats in så kan man nog fixa det själv med någon inställning... Sorry.

2007-11-23 @ 12:32:55
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits