lite vel

Åh varför blir det alltid två saker på samma dag och så kan man inte välja... Till helgen är det så för mig. Å ena sidan är det en kompis som jag försöker återknyta bekantskapen med som ska ha fest, där jag inte känner någon och jag tror det blir ganska parigt. Å andra sidan ska en kompis, som fyllt år, ha fest med antagligen utgång och då kommer folk jag känner och det kan bli kul, brukar det bli beroende på mitt humör... När jag bara luftade saken för mina föräldrar, av någon anledning, så tyckte de bägge på alternativ ett.
Jag är väldigt sugen på att gå ut och shakea och därför känns det andra som ett bra alternativ plus att jag vet att det blir kul. Men å andra sidan kanske jag förstör återknytande-möjligheten med den första om jag inte går dit. Gah!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits