kalender

Det blev en sån här kalender, i storlek A5. Den lilla blir så pyttig, alltid skönt att kunna skriva utan att det blir kladdigt. Först är det ett plast-ark där det står 2008, bakom finns en plastficka där man kan lägga lappar men framförallt kan dekorera hur framsidan på kalendern ska se ut! Jag funderar på att köpa (eller om det finns hemma) ett färgat ark och skriva mitt namn. Då blir det 2008 och under det Emma. Eller om jag vill pyssla mer. Får se. Viktigaste är att jag är nöjd. Kalendern ska trots allt följa med under ett år!
18534-6466

bild ordningochreda.se

Kommentarer:
Postat av: emma

jag ska med köpa en sån. Verkligen nöjd med den jag har nu :) har en lika dan för 2007. Man fyller upp den väldigt snabbt :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits