bitar

Förut kollade jag in Oasis sida, nu var det Dorothy Perkins tur. Hittade några saker som fångade mitt intresse lite extra. Den lila koft/ponchon ser mysig ut, perfekt att bara dra på sig. Trots att armband fortfarande är rätt känns stora ringar som vårens armband, den här är riktigt nice, precis som den platta stöveln! Den ljusa klänningen med stickat mönster ser så fin och mysig ut, tänker den till strumpbyxor och stövlar. I mitten är en klänning som jag tycker är underbart fin! Är det någon som vet om Dorothy Perkins skickar till Sverige? Den vore nämligen riktigt nice att bära på kommande bröllopet.
18534-6263
bilder dorothyperkins.com

Kommentarer:
Postat av: Angelicas Closet

Jag har en del smycken från Dorothy Perkins men kvaliten är sådär.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits