B vs S

I Gossip Girl kretsar storyn kring Blair(till vänster) och Serena(till höger). Storymässigt tycker jag Serena är den mest intressanta, Blair är så stel och överklassig medan Serena är gladare och öppnare. Stilmässigt däremot så föredrar jag oftast Blair med sina söta klänningar och gulliga stil, även om det går till överstyr ibland. Serena ska vara mer cool och det är inte alltid jag tycker det är snyggt då. Avsnittet jag såg igår, nummer 7, var bra, inte lika bra som de innan, men självklart bra underhållning!
18534-632918534-6328

Kommentarer:
Postat av: DONNASANDRA

Klänningar låter ju mer som min smak, men jag har inte sett serien ännu :-P

Postat av: emma

jag tycker också bättre om serna.

2007-11-08 @ 20:24:01
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Emmaria

Donnasandra: Åh du har absolut något att se fram emot. Blair har mycket sött, men ibland nästan väl preppy..

emma: ja hennes karaktär är roligast tycker jag.

2007-11-08 @ 23:23:15
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits