vad ska man säga...

Riktigt besviken på den såkallade Eurovision Song Contest. Flera av bidragen är så dåliga att man skäms, de hade ju knappast klarat sig varken i SVenska uttagningen eller hos den svenska idol-juryn.
Finns det något land som inte röstar på grannlandet?! Såå trist.
Nej, det finns inget roligt kvar med Eurovision. Jag tycker det borde delas upp, öststaterna kör en omgång och västländerna kör en egen, då har vi en mer rättfärdig chans igen.
Nästa år kommer jag nog inte känna mig lockad att sitta bänkad. Faktum är att jag tycker vi borde sluta delta!

Kommentarer:
Postat av: Amansa

Oj vad jag håller med dig! JAg sa det hela kvällen igår att det har blivit en # östtävling (inget ont om öst kanske men en tönt i speglar och en stjärna på huvudet? Discojul? Nätack!) och det är fruktansvärt tråkigt! Om The Ark (som jag själv tycker är väldigt, väldigt bra) kommer på vad.. nedanför tjugostrecket? Då är vi nära jordens undergång, det säger jag bara.

Ursäkta att jag vällde ur mig en massa ilska i din kommentar! :P

Postat av: Emmaria

Det är helt okej! Vräk ur dig bara :)

Det finns mycket att säga Eurovision.. Dessvärre är inte så mycket positivt bara. Hoppas på förändring snart!

2007-05-13 @ 23:39:21
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits