re:OC

I Söndags visade Kanal 5 sista avsnittet av OC. Jag såg det i vintras men visst är det bra?! Slutet ger mig lugn :) Jag gillar inte serier som slutar med lösa trådar, såpass mycket tycker jag faktiskt att manusförfattarna kan ge sina trogna tittare. Kanal5 visar nu säsong tre igen på dagtid. Så vill man njuta av lite OC kan man flytta sig till säsong 3 då gänget får möta konsekvenserna av det som skedde i slutet av säsong 2. Bilderna nedan är från säsong 2. Den, enligt mig, bästa säsongen av OC!
image5180

Kommentarer:
Postat av: Maritha

Faktiskt jättebra slut!

Postat av: Linn

Ja, det var skitbra! :) Fast jag såg det också där i februari eller när det var. Fast jag tycker säsong 3 är bäst!

2007-05-22 @ 22:42:54
Postat av: Emmaria

Maritha: absolut!
Linn: jaså, då får du kolla nu när den går i repris då :)

2007-05-23 @ 14:08:42
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Anna

ne jag tycker säsong 1 var bäst

2007-05-23 @ 17:56:02
Postat av: Lina

jag måste hålla med dej, O.C är grymt bra. tittar nu på första säsongen igen , det går ju inte beskriva hur bra det är !

2007-07-19 @ 10:17:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits