maj maj måne

Maj är månad som jag som liten tyckte var så kul... Min mormor heter Maj, har namnsdag i Maj och fyller år i Maj. Ja, det låter supertötnigt och jag är itne stolt över dte men som liten knatte tyckte jag  det här var urkul.

Idag är jag jättetrött, känner mig seg och på lågt humör. SNart kommer pappa. Idag blir det en himlans massa flyttande fram och tillbaka, grejer som ska hit, grejer som ska dit... Nåväl, det kommer hålla mig alert iallafall. Fast helt ärligt hoppas jag kunna passa Filip istället förstäda eller så.. Inte riktigt min grej om man säger så.

Gårdagen var trevlig. Lugnt, grillning och märkliga samtalsämnen. Trevlig kväll. Kände mig så gammal när jag åkte hem, ett tonårsgäng som höll på med Änglarna-ramsor... Är jag verkligen så gammal nu?!?!

Kommentarer:
Postat av: En inte så gammal 22åring.

Nej, det är låg nivå på ungdomarna.

2007-05-01 @ 14:19:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits