lista

En lista såhär på tisdagen. Det händer ju då och då, så here we go..

ACCESSOARER
Väska: weekendväska Gucci köpt i Palma, volangväska MQ, cerise mindre sak H&M mfl
Plånbok: rejäl sak från wedins, julklapp
Solglasögon: H&M samt Zara
Skor: Ja det finns, en hel del att välja mellan :) Ballerinas främst just nu, Reebok-sneakers eller vita Lacoste tygskor.

TEKNIK
Mobiltelefon: SonyEricsson, vet ej modell...

Tv: Phillips, relativt stor i jämförelse med min tidigare 16"
Dator: älskade HP-laptop!
Kaffebryggare: nope, sånt har jag inte, här får man nöja sig med snabbkaffe....

BADRUM
Tandkräm: sensation whitening
Tvål: dove handtvätt och i duschen barnängen
Hårprodukt: använder endast lite gelé från Wella
Huvudvärkstablett: föredrar Ibumetin
Doft: två stycken, Gucci Rush och DKNY's Apple
Hudkräm: i ansiktet Tea Tree Oil på dagen, kvällen fetare från Nivea. På kroppen Karbamid Essex, receptbelagt.
Schampo: Elvital
Balsam: pass
Fotfil: okänd, tror den är köpt utomlands

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: nope, inte ofta.
Vin: vitt
Öl: nope det står jag över
Bröd: Åkes Äkta Hönökaka, köpta på bräckboden med lite extra färg.
Choklad: mjölkchoklad nån gång emellanåt...

HEMMA
Säng: vet ej
Lakan: Hemtex, rosa i satin
Soffa: Ikea, men jag längtar efter att tjäna pengar och kunna köpa en ny
Porslin: Ikea, arvegods, höganäs mm välmatchat men blandad kompott

FÄRDMEDEL
Bil: föräldrarnas Saabar, men större delen av tiden spenderas på spårvagn/buss
Flygbolag: det som passar....
Taxibolag: sker sällan, Taxi Göteborg isf

MEDIA
Magasin: damernas värld, Elle, Solo
Tv-kanal: 3:an eller 5:an, de har roligast serier
Dagstidning: GP, gillar att bläddra i Dagens Industri också.
Sajt: ehh....

ÖVRIGT
Frisörsalong: hemma utanför stan
Bank:
nordea
Cykel: pappas står i mitt cykelförråd.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits