helgens

Liten sammanfattning av helgen.
Helgens bästa: vädret har varit härligt om än lite kallt i vinden. Nu regnar det dock... :(
Helgens bästa 2: sommarhalvåret är officiellt här efter första övernattningen på landet!
Helgens sötaste: Filip såklart. Hans härliga glada skrik, hur söt han var när jag kittlade honom på golvet när han bara hade blöja på sig, hur sött han buffade på sin farfar, hans pappa som skojade med honom och han såg så glad ut, bara när han är sådär söt och glad som han kan vara.
Helgens låt:
Dunka mig gul & blå går i repeat på youtube. Knäpp men kul låt! Gillar skånskan.
Helgens resa: alltid lika härligt att köra bil med radion på högsta! Sommarfeeling.
Helgens botten: efter längre tid av hopp så kom det obligatoriska (?!!?!) sviket...
Helgens frågetecken: eller veckans faktiskt.. kompisen som ändrar humör lika snabbt som Filip och lika oförklarligt.
Helgens skönaste: nybäddad säng med rena lakan! Lovely.
Helgens sol: jodå, mitt lilla face har fått en dos sol, härligt.
Helgens absolut bästa: jag tror det börjar vända! Snälla Gud jag ber, låt det vara så!!!

Och nej, det är inte meningen att en oinsatt ska förstå allt :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits