goodie

En bra dag idag. Kortis i skolan, sedan hem för att gå ner på gymmet en kortis. Cyklade som attan, gick som tusan och gjorde magövningar så det var inte sant. Härligt att svettas och känna sig trött av träning. Tränar ju inte så överdrivet mycket, men eftersom min mage lekt ballong på sistone så har det kännts sådär kul att snart dra på sig bikini. Nu är det bättre, trodde jag kunde klara mig utan magtabletterna, men tji fick jag. Ska nog ordna upp sig det här. Ibland är det tur att typ mamma inte sitter i mitt huvud för då hade hon inte blivit glad över mina tankar.... Det blir itne jag heller, men jag är åtminstone medveten om hur knäppa de är!

Nu blir dte en snabb sväng in i duschen och sedan hoppas jag kunna studera på balkongen i min brasse stol. Ikväll är det kalas för mormor. Får väl se hur hon mår idag... Fördelen är att Filip ska med och då kan jag pussa och leka med honom! :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits