favoriter

Favoritfärger: Rosa och blått
Favoritdesigners: ingen direkt faktiskt...
Favoritämne: gillade engelska, men matte är inte så dumt, nu är det väl marknadsföring eller organisation trr jag.
Favoritmodeller: Har ingen.
Favoritstilikoner: Inspireras av många, ber or på dag och humör.
Favoritfilmer: hmm, svårt men filmer som håller är Notting Hill, How to Loose a guy in 10days, the Notebook.
Favorittidningar: Damernas eller Elle kanske
Favoritaffärer: Zara är en favorit, H&M är inte dum.
Favoritcafé: Hmm, det har blivit många fikor på Condeco, schysst ställe.
Favoritresemål: Palma, Mallorca ligger bra till, annars är Italien favoriten.
Favoritböcker: Lagom blandning av chick-litt(på engelska) och deckare(på svenska) fyller mitt behov.
Favorittvprogram: Är inte stolt över dte, men jag är ju lite av en tv-junike.. Grey's är grymt samt Men in trees!
Favoritjeans: Filippa K:s är sköna och snygga, hederliga favoriten är väl Levi's.
Favoritmotion: gymmet är skönt eftersom jag själv bestämmer men boxningen var kul och jobbig, eller ett vanligt pass med grym musik.
Favoritsommartrend: korta kjolar/klänning, tights, sandaler.. det är så mycket snyggt!

Kommentarer:
Postat av: Linn

Haha grym filmsmak i alla fall! EXAKT på pricken samma som jag. Härligt.

2007-05-07 @ 18:04:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits