armband

Just nu har jag inga halsband att tala om, bara min guldkedja som jag fick när jag fyllde 18år. Den har jag nästan jämnt, men den syns ju inte direkt utan bara kompletterar saker&ting.
Armband är däremot något som jag mixar, matchar och använder dagarna i ända. Med smala handleder är det lite svårt att hitta modeller som funkar, men jag har en del att variera mig med. Hittade till den här
sidan där jag hittade många snygga varianter. De färgglada är av designerna AV Max och i ett bra mycket bättre pris än de snarlika Hermés-armbanden. Snygga och fina är de och minst ett i varje storlek skulle gärna få ta plats på min arm!
18534-5110

CC Skye gör de här ltie roliga armbanden. De faller mig inte lika mycket i smaken som de ovan, men snygga är de och bra eftersom de nog skulle kunna finnas i min storlek, de är delade. Fast är det 24K guld så kostar det.. Och trots att de här anses vara budget i jämförelse med Hermés så är inte 1300:- budget för mig som student.
18534-5111
bilder http://www.winknyc.com/

Kommentarer:
Postat av: cisci

älskar dessa armband...speciellt de det gröna och röda tjockare och dom ljusa pastellerna på dom lite tunnare. me like

Postat av: Sofia

Älskar armband, det är sååå snyggt. Men jag själv kan nästan inte ha några för att mina handleder är såå smala :/

2007-05-14 @ 13:55:40
URL: http://sofianavas.blogg.se
Postat av: Emmaria

cisci: ja de är riktigt snygga!

Sofia: Vi verkar ha samma problem.. Men titta går ju och vissa modeller brukar fungera trots allt...

2007-05-14 @ 22:28:20
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits