118 118

Haha, kom på en rolig grej från igår. Vi skulle åka till Stenungssund för att hitta Euronics. Vi visste inte var det låg och efter att ha åkt omkring ett tag kom jag på att vi skulle ringa nummerupplysningen. Pappa ha telefon i bilen så man hör liksom i hela bilen och vem som helst kan egentligen prata, bara man talar högt och riktar sig mot micken. Eftersom pappa inte riktigt hade pejl på butikens namn så skulle jag säga vad det hette, men jag missförstod och trodde han skulle prata medan jag bara skulel inflika Euronics. Han tänkte ju att jag skulle ta hela samtalet, så först var jag tyst, sedan skratatde jag och därefter frågade jag efter butiken. Till sist hade vi alla tre sagt något  och antagligen förvirrat den stackars killen i luren totalt. Jag tyckte det var kul, fast pappa var nog inte lika road... Det löste sig till sist iallafall!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits