vilken chock...

Eller kanske ändå inte! The ark vann och det måste ha kännts ganska givet. Tyckte verkligen om Måns låt och hade varit kul om hann vunnit, men så kan det gå. Får se vad resten av Europa tycker om The Worrying kind. Hur är The Ark utanför Sverige förresten? Eftersom de inte tillhör mina favoriter vanligtvis så har jag inte en susning...
Trevlig kväll igår, ganska kort men trevlig. Känner mig lite frustrerad i relation till en vän...
Älskar förresten mina neonrosa naglar! Jag blir glad när jag tittar på fingrarna. Vad fånigt, men skönt att det inte krävs mer ibland.. Idag ska jag sy lite tänkte jag men också slappa och läsa nya Elle och Hennes som dumpit ner i brevlådan! Sköna söndag. Imorgon blir det jobb hela dagen liksom på tisdag. Hoppas inte det händer så mycket, för då kan jag plugga samtidigt! Jag ska vara själv där eftersom de andra ska på konferens, annars hade jag inte kunnat med att plugga på jobbet..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits