schlagerfeber

Idag är det äntligen dags, den stora finalen i melodifestivalen! Många har tävlat, vissa oförklarliga bidrag andra som föll snörpligt på mållinjen och ytterligare några som varit givna och faktiskt hållit för trycket.
De flesta har nog redan sina favoriter klara och mina är tre.. Jag har lite beslutsångest. Eller fyra kanske..
Till vinst, som jag tror kan funka bra, hoppas jag på triss i manligt.
- Måns
- The Ark
- Andreas Johnson
Vilken av de tre som än vinner så blir jag glad och nöjd.
Men Sonjas bidrag För att du finns är så underbart bra att jag måste hejja lite på den också! Men balader i Eurovision känns inte som en hit.. Men å andra sidan, vem hade tippat på att läbbiga Lordi skulle ta hem hela alltet förra året?!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits