lördag hela dagen

Äntligen lördag! Sov länge och känner mig utvilad. Skön och ovanlig känsla. Sömn är superviktigt för mig, det märker jag fräsmt då jag faktiskt sovit tillräckligt... Det lyser ingen sol här idag, men imorgon skulle det bli 10 grader och sol. Härligt! Vågar man använda vårjacka då kanske?! Fast det vore ju så typiskt att bli förkyld.. Här har ni liksom känsligaste snart 25-åringen i stan som blir sjuk om någon knappt säger förkylning eller halsfluss.
Har just duschat och sitter i morgonrock och väntar på att lotionen ska gå in i huden innan jag drar på mig kläder. Tänkte åka en sväng till stan idag. Har inte kollat i affärer på ett bra tag. Eller jo, förra fredagen, men då var det främst present till mamma jag skulle ha. Skönt med lördag!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits