lång dag..

Idag har jag hunnit med mycket. Mest fokus på skola faktiskt. Imorgon ska jag till staden inåt landet... Det blir nog bra. Den senaste veckan har jag varit så godis sugen hela tiden så idag gjorde jag något som inte hänt på hela året, minst.. Jag köpte en påse lösgodis! Kändes konstigt, men hjälp vad dyrt sådant är nu i jämförelse med när jag var yngre. Nu mår jag mest illa och jag har knappt ätit hälften, så det var nog rätt takti för att slippa suget! Mamma har sagt någon gång att, ibland och i vissa mängder såklart, ska man äta sådant osm kroppen ropar efter. Ofta är det dess sätt att säga vad som saknas i kroppen. Jag brukar få sådant sug efter rökt lax, säkert mitt Omega-3 som är dåligt då..
Idag har jag suttit stor del framför datorn och pluggat, med min MP3-spelare i öronen. Jag kan lättare fokusera när jag är i min egen värld, trots att jag bor själv så hjälper inte det alltid... Snart blir det dock soffan och en kopp te, det har jag gjort mig förtjänt av.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits