h&m topp

Idga på lunchen provade jag en topp på H&M som jag länge gillat. Den har bara inte funnits i någon liten storlek tidigare så jag har inte kunnat prova. Men så, idag fanns den i 34. Great tänkte jag och gick in i ett provrum. Men till min besvikelse så passade den inte alls. Kom att tänka på att det är svårt att veta hur stor man är i kroppen i jämförelse med andra. Vet flera plagg som jag gillat men vid provning badat i till min irritation och frustration. Grejen är då att då kanske jag sett någon annan bloggare ha samma plagg och klä i det alldeles utmärkt. De personerna har jag då trott varit som jag eller mindre, men tji fick jag. Det är samma när jag ser kort på mig med andra, jag är alltid mycket mindre än jag tror. Fast det är nog bra att jag inte tänker att jag är liten för då kanske min utstrålning skulle visa det också... Hmm, långt och märkligt inlägg som egentligen bara skulle handla om en H&M topp som jag önskar jag kunde ha..
image4689
den här klänningen påminner om toppen, men den var kortare och mer tyg nertill.
bild shopbop.com

Kommentarer:
Postat av: Terese

Jag vet, sånt kan vara riktigt jobbigt...

Postat av: Emmaria

mm, och irriterande. önskar jag hade en egen skräddare :)

2007-03-12 @ 22:13:51
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits