galet trött

Idag är jag så trött! Kunde inte somna igår och dessutom skule jag upp tidigt för att hinna på ljusbehandling innan jobbet... Blir galen på alla människor som inte kan köra bil. Varför använda bilen om de ändå bara bromsar sig fram i trafiken. GAH!!! Har de köpt sitt körkort via postorder?!
Tre grejer som jag reagerar på i nyheterna idag.
1.
Snoop Dog gripen i Stockholm. Men hallå, har svenska polisen något mission att gripa varenda världsartist som kommer hit?! Fånigt tycker jag.
2. The Ark kallar melodifestivalen en grej på sidan av... Varför inte lämna plats för de som verkligen vill vara med istället då? Missförstå mig rätt, jag gillar låten!
3. Studiemedel utan resultat. Ehh, i min värld är det kört om man inte har tillräckligt med poäng för att få pengar. Fattar inte hur de andra lyckats... Berätta gärna.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Undrar just om några artister kommer våga sig hit i huvudtaget om polisen skall ligga i bakhåll varje gång.

2007-03-12 @ 16:01:07
Postat av: Emmaria

ja ungefär min tanke också.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits