friday

Underbart att vakna denna fredag. Känner mig utvilad och på gång. Lite dis ute men större delen av tiden lyser solen. Tog fram lite skor igår, vita tygskor från Lacoste, röda flats och klarblå ballerinas från TopShop. Fattar inte hur det gick till men efter lördagkvällen då jag dansade i mina svarta ballerinas så är mina fötter ömmare än någonsin. Stortårna verkar ha blivit så illa åtgångna att de svullnat. Hoppas de bättrar sig snart. Den här veckan har ljusblå sneakers fått vara min bästa vän men idag ger jag nog Lacoste-skorna en chans! Funderade ett tag på om jag skulle försöka hitta en vårjacka, men efter en del funderande har jag kommit fram till att jag kan köpa roligare saker för mina hopskrapade pengar. Jag har en hel del att välja på vad gäller ytterplagg under våren. En blå kappa/parkas, beige snygg-kappa, ljus kavaj/jacka, grönaktig kavaj/jacka, svart kavaj i stickat material för att nämna de mest intressanta att välja mellan.
Igår drog jag ner balkongmöblerna efter en vinter på vinden. Dessutom har jag fått lite grönska i balkonglådan bestående av påskliljor. Det ordnar upp sig!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits