blue

Läser på många ställen att klarblått är en av sommarens färger. Missade jag något eller var det inte så även förra året?! Jag har åtminstone ett par klarblå ballerina skor fårn TopShop. Ursöta som livar upp det mesta, kul att de är "rätt" i år också. LIndsay klär bra i blått. Här bär hon en lång kofta över svarta strumpor och en body (?! ) eller vad det nu är hon bär... Jag gillade koftan i allafall! Ytterligare tt plagg som är fint på andra men ser urtrist ut på mig. Min kropp klär inte i långa koftor.
image4754image4755

Kommentarer:
Postat av: Carro

Vilket söt kofta : ) Verkar som att Lindsey har ryckt upp sig lite hon ser piggare ut nu än för några veckor sen.

Postat av: Emmaria

Ja det håller jag med om. Kanske gjorde rehab det som det skulle... Man kan ju hoppas!

2007-03-21 @ 16:11:45
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Judas

Gud vad hon var söt! Vilken underbar ögonfärg, måste väl vara linser ändå?

2007-03-22 @ 08:41:58
URL: http://motherfuckas.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits