två läger

Nu när det är såhär varmt och härligt så delas det upp i två läger. Ena delen som älskar värmen och vill att det ska hålla i sig länge. Andra halvan som tycker det är pest och pina. Gissa vilken del jag sällar mig till :)

Nej det är nog inte så svårt. Vädret är ju absolutely underbart! Idag drar jag nog till landet för helgen. Ligga i solen känns som mitt största mål för helgen. Om det bara kunde vara lite mindre pollen ute. Hoppas verkligen inte att min spruta börjar ge med sig.

Idag har jag med mig sallad som ska intas vid kanalen i solen har jag tänkt. Får väl se om jag ska uppsöka skuggan... Det kanske inte är en dum idé med tanke på hur varmt det var redan klockan halv åtta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits