storfrämmat

Har haft fint besök här på eftermiddagen. Det var min bror och brorson som tittade förbi. Kul som alltid.
Filip är bäst helt enkelt. Och min bror går inte heller av för hackor, även om han gick omkring misstänksamt och öppnade skåp och skakade på huvudet... Man ska inte kasta sten i glashus kanske... :)
Är kanske inte den mest ordningssamma, men jag har det inte smutsigt. Är begåvade med ltie öf rmycket grejer bara. Fast idag har kag pantat flarkos och burkar. Något jag känner mig mycket nöjd med.


Måste packa lite grejer för att åka till landet. Pappa fyller år imorgon och den fina traditionen ska följas, fira honom på landet. Mysigt värre. Äta bör jag kanske göra också.. Det har kommit lite i skymundan idag. Dagen har liksom gått i ett.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits