sol

Sol ute, funderar på att ta med mig min brassestol och njuta lite i parken bakom huset mittemot mitt. Har en bra bok och jag vill ju gärna lapa lite sol. Börjar känna mig lite blek, så det vore härligt med ltie sol på fejset.
Blir lite frustrerande på två av mina vänner. Den ena är jätteduktig på att inte höra av sig alls, varken svara på mail eller telefon. Sånt blir lite frustrerande i längden.. Den andra är så svår att förstå. Oftast ska saker vara så svåra och meckiga, nu känner jag mig bara off. Usch, behöver verkligen inte det här när jag känner mig konstig i kroppen som det är, fast å andra sidan är det nog därför jag reagerar som jag gör...

Nej, nu ska jag nog sätta mig i solen tror jag. Önskar jag hade sol hela tiden runt min egen lägenhet!

Kommentarer:
Postat av: Junitjej

Visst är det underbart att läsa en bra bok ute i solen?!

Postat av: jennii

Tråkigt när det blir så med ens vänner, jag hoppas det ordnar sig.
En fråga bara, vet inte dina vänner om din blogg?

2007-06-19 @ 11:51:59
Postat av: Cecilia

Det är jobbigt när ens vänner, som ska vara de man kan lita på och stå med i ur och skur, visar sig vara "opålitliga". Man vill inte glömmas bort när det väl gäller!

2007-06-19 @ 12:20:14
URL: http://gloriousrain.webblogg.se
Postat av: Emmaria

Junitjej: Absolut! Superskönt :)
jennii: ja det är trist.. Nope, den har jag mest hållit för mig själv faktiskt..
Cecilia: Dte är trist när de inte finns för mig i ur o skur när jag ska finnas för dem.. Man vill inte glömmas bort.

2007-06-19 @ 14:53:06
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits