småkonstig

Känenr mig ltie småkonstigt. Har känt mig som att jag ska bli sjuk ända sedan i onsdags-torsdags. Ena stunden känns det som jag har feber medan jag känner mig tipp-topp i nästa. Samma med humöret, är i en berg-o-dalbana. Kom hem från jobbet och kände mig på topp. Det gick bra idag och jag hade kul med arbetskamraterna! Så skickade jag bara ett sms till en kompis som pratat om midsommar. Hennes ord var, bestäm inget, men det kommer en inbjudan. Nu lät det ungefär som, jo vi ska ha gest, du kan väl komma om du vill...  Nu är jag superkänslig men jag måste erkänna att det inte gör att jag känner mig jättesugen...

Hoppas återvända till mitt glada solkens-jag så snart som möjligt. Måste nog få den här lilla infektionen ur kroppen tror jag... Dags för lite c-vitamin och tårta!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits