slow start

Långsam start såhär på lördagen. Igår fick jag äntligen, eller ja det tog inte lång tid men det kändes som äntligen, en lånekyl så att jag kan ha lite färskvaror hemma tills jag fått nytt/lagat kylen.
Försöker planera kvällen med en kompis, det vi nu kommit fram till blir nog kul, även om jag inte riktigt fattar vad vi ska göra där... Jaja, omväxling förnöjer!
Nu ha molnen skingrats och jag tänkte placera min kropp i en solstol och lapa lite sunshine. Gött.
Imorgon åker jag med största sannolikhet ner till landet. Kunde åkt idag, men nej jag orkar inte. Kanske att jag försöker sy lite. Har lite funderingar, men vet inte om jag har orken...

Bättre dag idag än igår. Träffade en kompis på fika och ibland vet jag itne hur jag ska tänka. Jag är sådan som ofta svarat med en gång på sms, men eftersom de jag skickar till sällan gör det har jag börjat tröttna och gör nu inte det på samma sätt. Då har hon reagerat och undrat om allt varit väl. Ehh.. Och själv kan hon ibland ta tre dagar på sig att svara, men jag måste svara på en gång för annars är något fel. Känns lite fel.
Nej nu skriker solstolen mitt namn Emmmma! Hör ni?! :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits