problem

Okej, dagens problem so far. Var är ljusknappen?
Sitter här i grådis eftersom jag inte hittar någon ljusknapp. Störande. Men jag skrattar åt min egen ovisshet. Jag sitter i en reception uatn några direkta väggar. På ena sidan om en uppställd vägg är fåtöljerna för besökare och åt andra hållet är det ett litet förråd. Knapparna jag hittat går inte till "mina" lampor. Sicka bekymmer :)


Uppdatering: Okej, nu har jag fixat det. Men det tog 40 minuter att lista ut.... Det är lampor som hänger från taket med små snören i lampan som man drar i. Aha!

Kommentarer:
Postat av: filibabba

hahah, det är inte lätt alla gånger! =)

Postat av: Emmaria

Nej ibland är dte itne så lätt... men det bjuder jag på :)

2007-06-01 @ 10:58:39
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits