my year

Idag hade jag fått ett födelsedagskort från en gammal granne. Hon var så mycket mer än en granne, när jag var liten lekte jag ofta hemma hos henne och hennes man. Minns att hon hjälpte mig att göra en present till mamma, minns inte hur gammal hon blev, men det var kul. Vo gjorde en scrapbook. Efter att hon av tråkiga omständigtheter inte kunde bo kvar som vår granne har vi haft sporadisk kontakt. Jag skickar kort då och då och hon gör likaså. I somras ringde hon när jag hade namnsdag och hennes ord på min telefonsvarare fick mig tårögd. Ska försöka htta ett fint kort för att skicka som tack för gratulationen och den peng hon lade i kortet. Hon är supersnäll! En riktigt kratfgumma som tar tag i saker och agerar!
18534-5342

Kommentarer:
Postat av: jennii

Fyller du år? Grattis!

2007-06-14 @ 08:54:36
Postat av: Emmaria

Jag fyller år om tre dagar, så kortet kom lite tidigt... :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits