my time

Juni är ju min månad. Hurra hurra. Nedräkningen har börjat. Det är lika kul med nedräkningen varje gång tycker jag, men själva wow-känslan på själva födelsedagen är inte lika utmärkande längre. Det är väl så när man börjar bli till åren... haha. Åldersnoja, nej inte jag inte.

Horoskopet den här min månad är som följer:


TVILLINGARNA
 
Du är maximalt flirtig och i farten. Har du en partner behöver ni odla gnistan mellan er. Juni passar finfint för lite fantasier och experiment, så mycket som passar just ert förhållande. Är du singel har du svårt att välja, du är egentligen mest sugen på själva flirten och behöver inte ha bråttom med att utveckla den till något annat. En fin månad för att njuta av kärleken utan att ta den på för stort allvar. Du både ger och får många komplimanger.
Bästa chansen: Kräfta, Lejon.
Bästa stället: På fest.
Bästa datumen: 13-14/6.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits