lördag

Jaha så var det lördag. Ska jobba vilket känns lite konstigt. Tror itne jag jobbat på en helg sedan jag jobbade med kampanjen för fyra år sedan. DÅ jobbade man ju jämnt å andra sidan så det var inte lika konstigt.
Igår var vi på ett schysst ställe och tog en drink. Det blev väldigt lugnt eftersom vi var urtrötta bägge två och jag skulle jobba idag. Stället har cool inredning men är inte sådär preppy utan mer skönt. Kul med lite annat än alla Aveny-ställen där alla jämnt ska vara så himla mycket.

Ska klä på mig nu och sedan åka ner på stan, tänkte försöka hitta ett fint nagellack och en t-shirt. Nagellacket vill jag ha imorgon. ÄR ltie fånig men vill alltid vara fin på min födelsedag. T-shirten är likadan som jag köpte i början ac veckan, den var så fin och skön så jag msåte skaffa en till. Frågan är bara om jag ska ha en större storlek.. FÅr se.

Kommentarer:
Postat av: eremo

Grattis på födelsedagen idaaaaaaaaaaaaaaag!!!!
puss

Postat av: Emmaria

Tack!!! :) Nu är jag ett kvarts sekel...
puss

2007-06-17 @ 12:27:04
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits