lååång dag

En mycket lång dag idag. kÄnns nästan som två dagar faktiskt.¨Skönt med jobbtimmarna. De behövs till nästa månad. Håller tummarna att det ger jobb åtminstone nästa vecka också.
Konstiga samtal har ringts till mig varje hel timma från åtta till fem, verkar riktigt mysko faktiskt. Undra vad konstigt ställe det är, jag har ju Nixat mig.
Hmlen har en ljuvlig färg nu, klar, blå och ren. Den känns verkligen ren på något vis! Så härligt att slippa ha tröja på hela dagen. Inte ens inne på kontoret där det brukar vara kallt...
Imorgon blir lika långt men på onsdag, då ska jag till brorsonen och leka! Jajemen, det 'är jag och Filip för en playdate. Fast lyser solen hoppas jag kunna vara ute! Såklart...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits