kylskåpet

Helt sanslöst. Jag brukar inte känna mig dum,  jag tycker faktiskt jag har en hel del vett innanför pannbenet, därför har jag extra svårt när jag inte fattar/kan vissa saker.
Idag har jag anmält att min kyl är sönder och fått frågan: Vad är det för modell? Ehh.... Inte en susning. Vet inte vad det är för märke eller något. Fastighetsskötaren hävdar att den är inbyggd, men det tror jag inte. Inte med den betydelsen jag tänker mig iallafall.
Nu får jag hur som helst en liten lånegrej tills problemet är löst. Förhoppningsvis får jag en ny kyl/frys i nästa vecka. Men det beror på hur gammal den är, om det är värt att laga eller inte. Håller tummarna!

Appropå att känna sig dum och inte, har alltid haft svårt för de som skyller på hårfärgen. Har blonda vänner som kan säga typ Dum blondin, om sig själva! HELT GALET I MINA ÖGON.

Jag är inte dum och det sitter knappast i min hårfärg att göra den bedömningen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits