25 år

Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!Hurra! Hurra!Hurra! Hurra!Hurra! Hurra!Hurra! Hurra!Hurra!
Idag fyller jag år. Jag blir ett kvarts sekel, två och ett halvt decennie eller kort och gott 25 år! Känns gammalt, men jag ska nog överleva den här åldern också hoppas jag. Vaknade hemma hos mina föräldrar, måste ju bli uppvaktad på morgonen... Fick massvis med paket! Skojigt värre. Lite senare blir det släktkalas och en stund innan det kommer min brorson, då blir det lite lekstund också. Blir nog en bra dag det här.

18534-5352
bild via google.se

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Grattis! Hoppas du får en fin fin dag. kramar

Postat av: Anonym

Grattis

2007-06-17 @ 16:20:40
Postat av: sofia

grattisgrattis. ha en underbar dag!

2007-06-17 @ 18:44:07
Postat av: Emmaria

G. Camilla: Tack! Dagen har varit härlig. Kram
: tack
sofia: tackar:)

2007-06-17 @ 23:46:49
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits