vel-maja

Jag är antagligen veligast i stan. Köpte ett par shorts på H&M för ett tillgodokvitto jag hade där efter min födelsedag. Men nu har jag ångrat mig. Åhh, ibland blir jag trött på mig själv alltså! Nej, ska testa dem en gång till, men är ganska säker på att de åker tillbaka.
Köpte ett nagellack, färgen Nice från Mavala. Jag har helt fallit tillbaka i min 14-15-års fas. Då fixade jag och en kompis med naglarna jämnt! Det var manikyrer hit, manikyrer dit och massvis med olika färger på nagellack. Efter dne perioden hade jag nästan inget annat än genomskinligt nagellack i nio, tio år. Men så föll jag tillbaka för ett halv år sedan och nu är naglarna oftare målade än utan färg.
Så, det är dags att testa korallfärgat på mina naglar. Undra om jag klarar hålla mig borta från rosa en vecka?! Ja, jag är en pink girl!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits