underbar lunch

Åh vilken härlig lunch. Bara 30 minuter, men ack så mycket man kan få in på den tiden.
Satt i solen och åt min lunch, pasta med skinksås och ärtor, supergott men mättsamt! Sedna satt jag och blundade, njöt av solen. Precis när jag började bli läbbigt varm, blåste vilket gjorde att jag bara var behaglig större delen, då ringde min telefon. Det var älsklingsbrosan som var i stan. De skulle äta lunch precis nedanför mitt jobb så jag gick ditt. Pussade och busade med Filip i fem minuter innan jag fick slita mig. Filip var inte riktigt fokuserad eftersom han var hungrig och förstod att det var mat på gång, han är smart den killen!

Två favoriter eller egentligen tre på en lunchrast, inte illa!

Nu ska jag dra på mig en pikétröja och kämpa ner alla återvinningstunnor till källaren. Något jag INTE ser fram emot.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits