tillbaka i stan

Nu är jag hemma igen. Har blivit en del körande i helgen.
Igår kväll åkte jag hem till min bror. DÄr lekte jag med Filip, han är världens sötaste kille! Att genom lite bus få honom att skratta sådär gott, det är bomull för själen! Jag mår alltid så mycket bättr av att träffa honom. Bara 50-60 minuter räcker. Gärna mer såklart, men igår hann jag busa ett tag innan det blev läggdags för lillisen.
När Filip sov kollade vi lite på tv, de möblerade lite och målade små fötter i Filips rum. KOmmer bli så fint!
Sedan åkte jag till landet och där kollade vi på film. Såg Underbara Älskade som var riktigt bra, väldigt fin men också sorglig...

Idag var det grått men inget regn. Vi åkte ner till Varberg, fikade och fönstershoppade. Ja, det är ju stängt där på söndagar... Vänjer mig nog aldrig vid sådant. Får åka dit en torsdag istället, hittade en ny affär jag vill kolla in.

Nu ska jag dega lite, tvätta håret som känns saltigt och plocka lite grejer som ska med när jag kommer bo ute i huset.

Kommentarer:
Postat av: Matilda

låtr som en skoj helg!

Postat av: Mia

Vad händer ikväll? :)

2007-07-08 @ 20:39:28
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Emmaria

Matilda: ja det var en härlig helg!
Mia: ikväll blir det soffan och Beck :)

2007-07-08 @ 21:25:57
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits