teaser

Vid nio-tiden såg jag blå himmel coh solen tittade fram. Nu är det grått igen :( Kom igen solguden! Enligt SMHI ska det vara mer sol än moln de närmsta dagarna. Jag tror på er, kom igen nu!

En liten parantes. Budkillen som kom med posten log så mycket åt mig att jag blev alldeles osäker. Trodde jag hade glömt gylfen(har knappar i kjolen), håret stod på ända(nej inte det heller) eller mat mellan tänderna (men de var nyborstade). Han var nog helt enkelt bara trevlig. Vet att jag tyckte han var den sötaste budisen sist jag jobbade här :) Helt dum är han inte... När man har så här lite att göra så lever jag på buden som kommer, då får man snacka lite och se något nytt.


Kommentarer:
Postat av: Anna

Usch, här uppe i norr ska det tydligen vara mer regn än sol i veckan. Mer sol!

Postat av: Emmaria

Usch, trist! Hoppas solen kommer över hela landet snart! :)

2007-07-09 @ 14:02:41
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: jennie

hihi, kul att ha ngt att se fram emot under dagen :)

2007-07-09 @ 17:44:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits