sommarfeeling

18534-5566
Nu när det itne känns som sommar ute så drömmer jag mig bort till trevliga sommarminnen. Sommaren då jag fyllde 20 år var bra på massvis av sätt. Den började med en resa med en kompis till Grekland. Har nog inte skrattat så mycket på en vecka någonsin. Jag såg alldeles glansig ut på ögonen på alla kort eftersom jag jämnt skrattade. Sedan var det party, bad, hav, sol och trevligt smusslande. I augusti åkte jag till Italien på språkkurs. SNackade typ bara italienska och blev språkförvirrad av att blanda tyska, engelska och italienska samt endast prata svenska med mamma/pappa i telefon. Här är jag med min cykel i Viareggio, man var tvungen att hyra cykel för att ta sig fram överallt. David orkade inte skjutsa mig heller, för jag gav fel vägbeskrivningar... Haha... Här är en väldigt brun och blond jag på min älskade kassa cykel med ceriserosa sadel. Ohh, the memories.

Kommentarer:
Postat av: anina

Vilken härlig bild! Kul att minnas tillbaka.

Postat av: Emmaria

Haha.. tack :) Ja det är kul! Minnen är trevliga att ha :)

2007-07-09 @ 22:50:43
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits