sol!

När jag lämnade stan för mina föräldrars hus så blev solens strålar starkare ju längre utåt havet jag körde. Vi bor alltså inte i havet, men väldigt mycket mer västerut än själva Göteborgs stad.
Så solen finns faktiskt. Nu är jag lite lugnare. Imorgon coh onsdag hoppas jag solen visar sig. SJälvklart vill jag att det ska vara sol hela tiden, men som det ser ut nu är dte då det ska vara sol.

Blev lite mindre glad då jag hörde att föräldrarna ska åka hem från somamrstugan ikväll. Då hade jag lika bra kunnat stanna hemma inatt också ju. Inte för att jag itne gillar dem. Men jag gillar inte när de stör mina vardags rutiner. Tror mitt järnvärde är lågt. Dels är jag trött och orkeslös men också för att jag har sådant pendlande humör. Jag orkar inte anstränga mig liksom.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits