sno stilen-grejen

Alma uppmärksammade mig på hur fånigt(mitt ord, inte hennes) det egentligen är med Sno Stilen grejer. Jag tycker det kan vara schysst om man har plagg som går i en kändis stil, dvs inte är ett direkt försöka att kopiera någons stil. Nej, inget mer sno stilen här hos mig. Oftast tror jag de flesta är tillräckligt smarta att förstå hur man kan kopiera en stil själv faktiskt. Jag kan ju inte blogga om något som jag egentligen tycker är fånigt. Nope,  ibland behöver man en liten påminnelse :)

Kommentarer:
Postat av: matilda

jag tror iof inte att tanken med sno-stilen-inläggen är att man ska kopiera en outfit, mer för att få inspiration kanske? Och kanske för att man gillar något av plaggen? Självklart ska du inte blogga om något du inte vill, men jag har aldrig sett på sno-stilen-inlägg på det sättet


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits