snart så...

Sakta tickar klockan mot fyra och jag vill bara lämna det här kontoret nu! Nästan ingen är här och jag vaktar en dörr där ingen kommer att vilja komma in. Attans att man är fast.
Postkillen kom nu, den söta! Fast han skulle visst inte ta post nu... Attans igen! det är ju så trevligt att småprata lite :) Sitter här och grämer mig lite över en sak jag sa. Går ju inte att göra något åt, men jag kan inte hjälpa att bli lite sur på mig själv. Hoppas han kommer imorgon också.. :)

Nej, nu vill jag faktiskt bara hem och ut i solen. Ska bli så skönt. Hmm, ska jag dra på lite sololja idag också? Kanske lika bra att göra det.. Det är ju ändå ganska sent, värre mitt på dagen när solen är som starkast.

Kommentarer:
Postat av: Mimmie

jobbigt det låter att vara "fast" på jobbet...

Postat av: vicki

Hejsan !
KUl att du fick sola lite idag :) har ju
varit så dåligt väder i sverige ett tag! kram

2007-07-16 @ 22:11:51
URL: http://victorias.bloggspace.se
Postat av: Emmaria

Mimmie: ja, soliga dagar vill jag också kunna gå en kvart tidigare om det är strålande väder.
vivki: ja det var skönt! :) Hoppas det vänder nu.. kram

2007-07-17 @ 09:22:45
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits